جمعه، تیر ۲۳، ۱۳۸۵

یکی از دوستان کم لطفی کرده‌اند و پیشاپیش در مورد اتفاقی ساده قضاوتی بی‌رحمانه کرده‌اند و به گمان خود فریب اینجانب را آشکار کرده‌ و مچم را گرفته اند.
نه! دوست عزیز. روش نظردهی این بلاگ به خاطر فرار از نظرات "ye doost" یا "دو دوست" و "سه دوست" یا هر کس دیگری نبود. بلکه خیلی ساده‌تر از این حرفها، سایت haloscan دیگر بلاگ مرا حمایت نمی‌کرد، پس من ناچارا از روش نظرخواهی خود blogger استفاده کردم.
اینجا بلاگ است. بلاگ من. برای نوشته‌های من. برای حرفهایم. حرفهایی که می‌ماند ته دلم و گاهی اوقات تنها راه رهایی از آنها اینجاست. من اینجا آزادانه می‌نویسم و تو دوست خوب من آزادانه نظر می‌دهی درباره نوشته‌های من. نه اینکه قضاوت کنی درباره‌ی خود من، تخریب کنی و توهین کنی. حالا اگر برخی‌ها دلشان می‌خواهد تخریب کنند و توهین کنند، باز هم اینجا بلاگ من است، بلاگ حرفهای من. آنها هم آزادند هر طور که دوست دارند نظر دهند. شاید واقعا از نظر آنها این نوشته‌ها اراجیف و دری بری است و من آدمی عوضی. آقا یا خانم "ye doost"، "دو دوست"، "سه دوست" یا هر کس دیگری همچنان آزدانند که نظر دهند به هر روشی که دوست دارند. فقط دیگر من برای هیچ کس جوابی نخواهم نوشت.
با سپاس

کاوه سجودی
22 1385تیر

۴ نظر:

ناشناس گفت...

who get on your nerve... so ..!!!

ناشناس گفت...

salam...

ناشناس گفت...

واقعا عاشق ... چه جوری بگم واقعا نوشته هاتو دوست دارم ...

ناشناس گفت...

وقتي ميبينم پست جديد نوشتي ذوق زده
. ميشم
...بي نظيري