یکشنبه، فروردین ۲۷، ۱۳۸۵

با وجود سر و صدای زیاد خیابان و پیاده رو، صدای پاهایش از پشت سر توجه مرا به خود جلب کرد. دستش را به آرامی روی شانه ام گذاشت و ...
گفت: دوباره سیگار میکشی؟
گفتم: ای. چند روز زیاد میکشم.
گفت: زیاد یعنی چند تا؟
گفتم: امروز این هفتمیه. شایدم هشتمی. البته همشو تو این دو ساعت کشیدم. چون از صبح خونه بودم.
گفت: آخه چرا؟
گفتم: همون حس لعنتی همیشگی. فکر میکنم آرومم میکنه.
گفت: مگه آروم نیستی؟

در حالیکه منتظر جواب بود، نگاهش به سمت دوردست رفت و دستش به آرامی از روی شانه ام افتاد و من پک دیگری به سیگار زدم به این فکر کردم که چرا شبها خوابم نمیبرد، ظهرها خوابم، بعد از ظهرها بی حوصله و عصرها کسل و خوابالود....

۹ نظر:

ناشناس گفت...

mese hamishe alie !

ناشناس گفت...

matn fogholade va asar gozari bud thanks
desing jadidet alie ama neveshteha be sakhti khundeh mishan tush

ناشناس گفت...

nemidoonam chi bayad begam vali benazaram in khodesh yejoor tojihe baraye narahat boodan va hosele nadashtan adama bayad be har hal yejoori khodeshoono khali konan mese negah kardan be doodi ke az nafase khodeshoon sakhte shode vali jigaram adama khodeshoonan ke tasmim migiran narahat bashan ya khoshhal vali hamisheham ino mindazan taghsire zamooneye bivafa

ناشناس گفت...

طبیعیه

ناشناس گفت...

"به این فکر کردم که چرا..." برای چرا سیگار کشیدن دیگر آدم پر می‌شود از جواب، از جواب‌های وایلدری گرفته تا جواب‌های ونه‌گاتی!!!! من که این‌طور شده‌ام، چون چرای خودم را نمی‌دانم، جز همین‌که فکر می‌کنم آرامم می‌کند. و چرا... شاید به خاطر اینکه نه روزی حسرت نشکیدنش را آدم می‌خورد و هم اینکه شرافتمندانه‌ترین روش خودکشی‌ست!!! وگرنه اگر اینها را هم نشود گفت، همان سکوت می‌ماند و پک زدن انگار. می‌فهمم فکر کنم./ مثل همیشه خواندنی. سرخوش باشی و پیروز کاوه‌ی عزیز :)

ناشناس گفت...

هيچ چيز
ديگر هيچ چيز او را آرام نخواهد كرد
نه لبخند خورشيد
نه دود سيگار

ناشناس گفت...

خواب آلود...هيچ آلود...سيگار...دود آلود...سلام.خوشبختم

ناشناس گفت...

what a tricker!!! u do it to delete ur pervious comments...Wasn't it a trick?! Changing the blog appearance . u did it to delete ur pervious comments; discussions with "YE DOOST" ,oh! Common! Are u that much … ;)

ناشناس گفت...

but anyway this one, the last one is really good, its perfect...its u.(i mean the post about cigarette)
I read ur father's interview in" Shargh" a few days ago, yesterday it was I think… the photo was great :P
RADIO; hot like summer...